piątek, 25 maja 2018

SOUND'N'GRACE, OPOLE RYNEK, 20.05.2018r.

O Sound'n'Grace po raz pierwszy usłyszałam w TV. Niespecjalnie śledziłam losy zespołu, jednak nie da się ukryć, że radio zrobiło swoje i chcąc nie chcąc znam większość jego piosenek. Dobrych piosenek!




Sound'n'Grace wystąpił na opolskim rynku w ramach dni miasta. Wykonał wszystkie utwory, które od lat grane są m.in. w RMF FM. Cudownie było usłyszeć numery, które towarzyszyły mi przez wszystkie lata. Choć w pobliżu sceny spędziłam jedynie kilkanaście minut, był to przyjemny czas. Pierwszą wykonaną piosenką, którą niestety pominęłam, był kawałek "100". Zespół wykonał go wraz z Filipem Lato, który pozwala śledzić swój talent nie tylko w sieci. 

Zdolni muzycy śpiewający na kilka głosów wywołują ciarki. Lubię te uczucie. Lubię też covery w wykonaniu profesjonalistów. Choć jeden z nich wypadł całkiem nieźle, cały medley już taki nie był. Nie znaczy to jednak, że zarzucam coś występowi. Był bardzo trafiony, a sama kapela zgromadziła w rynku pół miasta.  Publiczności nie da się kupić za pieniądze, więc przybyła ona po coś. 

To coś w Sonud'n'Grace przez moment odkrywałam razem z nią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz