piątek, 15 maja 2015

I kwalifikacja Pucharu Śląska Opolskiego- Chocim, 09.05.2015r.

          Na takiej imprezie jeszcze nie byłam. Tym bardziej miło mi o niej napisać.


          Sobota. Ciepła, pochmurna, WOLNA! Udaję się tam, gdzie stawiałam swoje pierwsze kroki w jeździe konnej. Czego tam doświadczam?
Pięknych widoków, ładnych zapachów, szczerych uśmiechów.










           I kwalifikacja Pucharu Śląska Opolskiego to pierwsza tego typu impreza w rejonie. Chocim wypełnił się samochodami i ludźmi. Zarówno tymi, którzy przebyli jako widownia, jak i zawodnikami, którzy pełni radości w późniejszym czasie dosiedli swoich milusińskich.










           W zawodach nie uczestniczyłam od początku, jednak czas jaki spędziłam na terenie stadniny doładował mnie pozytywną energią na resztę dnia. A dzień był jeszcze długi...











          Puchary czekające na zwycięzców lśniły, zawodnicy niecierpliwili się czekając na kolejne części konkursów. Najwięcej emocji przyniósł WKKW. Był piasek, słupki, belki i woda. Ludność gromadziła się naokoło wyznaczonego terenu konkursowego. Konie przeróżnej maści prezentowały swoje umiejętności.





















          Pogoda utrzymała się do końca dnia, humory dopisały, a nad Prudnikiem uniosła się woń radości spowodowana wspaniałymi ludźmi i zdrową rywalizacją. Życzyłabym sobie więcej takich spotkań.

















Anita.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz